Detalii efectuare comandă
Detalii efectuare comandă
Cum comand?
La PretOnline.ro poţi comanda simplu şi rapid:
- Alegi magazinul şi adaugi produsele preferate în coş:
- în lista de produse du mouse-ul deasupra produsului dorit (apare un meniu rapid cu iconiţe) şi dă click pe iconiţa cu sacoşa de cumpărături pentru a adăuga produsul în coş (dacă ţii mouse-ul pe această iconiţă apare şi textul “Adaugă în coş”).
- pe telefon, în lista de produse atinge usor poza produsului dorit (apare un meniu rapid cu iconiţe) şi dă click pe iconiţa cu sacoşa de cumpărături pentru a adăuga produsul în coş (dacă ţii mouse-ul pe această iconiţă apare şi textul “Adaugă în coş”).
- în lista de produse dacă dai click pe imaginea sau denumirea produsului dorit ajungi în pagina acestui produs şi dă click pe butonul “Adaugă în coş” pentru a comanda acest produs.
- în lista de produse dacă dai click pe denumirea magazinului (comerciantului, producătorului), care apare sub imaginea cu produsul dorit, ajungi în pagina magazinului, pagină în care poţi vedea toate produsele vândute de acest magazin.
- După ce ai adăugat în coşul de cumpărături produsele dorite, în partea din dreapta-sus, dă click pe iconiţa cu sacoşa de cumpărături (lângă sacoşă vezi şi numărul de produse pe care le-ai pus în coş) şi selectează preferinţele de livrare: “Ridicare din magazin” sau “Livrare la domiciliu“.
- Alege “continuă cu finalizarea comenzii” şi completează detaliile de livrare.
- Trimiţi comanda cu click pe butonul “Plasează comandă“.
- Plăteşti numerar când ajunge curierul cu produsele.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Cum este confirmată comanda mea?
Când ai plasat comanda primeşti un email de confirmare pe adresa introdusă în momentul plasării comenzii. Păstrează acest email cu numărul de comandă în caz ca vei avea nevoie sa ne contactezi. După ce ai primit emailul de confirmare PretOnline.ro se va ocupa de comandă. Stai liniştit, relaxează-te şi bucură-te de produsele comandate! V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Nu am primit emailul de confirmare.
Dacă ai primit numărul de referinţă după ce ai plasat comanda înseamnă că ea a fost înregistrată. Cel mai probabil emailul de confirmare a ajuns în folderul spam. Dacă nu ai primit numărul de referinţă al comenzii, contactează-ne pentru a verifica dacă a fost plasată comanda. Trebuie doar să ne spui adresa de email folosită când ai plasat comanda şi numele magazinului de la care ai comandat. V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Unde pot scrie cerinţele pentru comanda mea?
Ne străduim să avem toate opţiunile posibile în pagina produsului. Dacă nu găseşti ceea ca doreşti în opţiunile produsului, poti anunţa magazinul lăsând un comentariul la ultimul pas al comenzii. Acolo vei găsi o căsuţă numită “Note comandă (opțional)” în care poţi introduce comentariul. V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.