Calitatea produselor
PretOnline.ro – Comanda produse online cu livrare la domiciliu sau la birou. Comanda produse alimentare online cu livrare la domiciliu. Comanda produse nealimentare online cu livrare la domiciliu. Comanda electrocasnice online cu livrare la domiciliu. Comanda cosmetice online cu livrare la domiciliu. Comanda produse de ingrijire bebelusi cu livrare la domiciliu. Comanda online produse de igiena pentru copii cu livrare la domiciliu. Comanda produse petshop online cu livrare la domiciliu. Comanda mancare caine online cu livrare la domiciliu. Comanda mancare pisici online cu livrare la domiciliu. comanda materiale pentru constructii online cu livrare la domiciliu.
Calitatea produselor
Cine este responsabil pentru produse?
PretOnline.ro este un intermediar, care trimite comanda ta la magazin. Singura obligaţie a PretOnline.ro este să transmită comanda către magazin, ceea ce înseamnă că nu are nici o influenţă asupra livrării sau calităţii produselor.
Daca nu eşti multumit de comanda ta poţi contacta magazinul. De asemenea, poţi contacta şi serviciul clienţi pentru a solicita informaţii. Vom trimite sesizarea ta către magazin pentru a te contacta în cel mai scurt timp posibil.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Daca nu eşti multumit de comanda ta poţi contacta magazinul. De asemenea, poţi contacta şi serviciul clienţi pentru a solicita informaţii. Vom trimite sesizarea ta către magazin pentru a te contacta în cel mai scurt timp posibil.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Cum evaluez comanda mea?
Pentru a evalua calitatea produselor şi a livrării folosim un sistem de feedback.
Evaluările adăugate apar pe site sub forma unor stele lângă logoul fiecărui magazin. Părerea ta este foarte importantă şi va ajuta alţi clienţi să se decidă asupra magazinului de unde vor comanda.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Evaluările adăugate apar pe site sub forma unor stele lângă logoul fiecărui magazin. Părerea ta este foarte importantă şi va ajuta alţi clienţi să se decidă asupra magazinului de unde vor comanda.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.
Magazinul nu a primit comanda.
Ai plasat o comanda pe PretOnline.ro, însă magazinul ales spune că nu a primit-o. În această situaţie te rugăm sa ne contactezi. Vom verifica de îndată dacă a fost confirmată sau nu de către magazin. În unele cazuri confirmarea comenzii poate dura până la 15 minute.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.